05 september 2008

Suicide Nation

Idag har varit en riktigt dryg dag. Läser just nu religion och föreläsningen var rejält trög att ta sig igenom. Jag vet inte... blev mest förbannad på allt runt omkring mig. När jag väl kom hem till min lägenhet så kände jag att jag var tvungen att lyssna på något.

"We are blind to the world within us... waiting to be born"

Slängde på klassikern 'Slaughter of the Soul' med kultbandet 'At the Gates' och allt blev bra igen. Denna skiva måste nog vara tidlös. Den är så fruktansvärt bra! JÄ! Plötsligt fick jag ork att både dricka öl och dricka öl! Eftersom ni är goda medborgare så har ni säkert redan koll på detta opus av gudomlighet, men om inte så uppmanar jag till sjutusen genomlyssningar snarast!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag ligger på typ sjutusen genomlyssningar denna vecka. Sjukt bra skiva. Imorrn ska jag se skitbandet! Jag är jäävligt peppad. ;)

    SvaraRadera