12 september 2008

KI3

Snälla Rare, ge mig ett nytt Killer Instinct! Nu när både 'Mortal Kombat'-spelen och 'Street Fighter'-serien börjar få en revival så kan ni väl äntligen ta och styra upp det här? Visst... ni har ju inte direkt visat prov på era fornstora dagar då ni gjorde kvalitativa lir, men för nostalgins skull... Fixa ett Killer Instinct till XBOX 360 så jag kan få återgå till att träna Ultra-Combos på nätterna!!! Jag menar... det var ju 13 år sedan det kultförklarade originalet först kom till SNES, och 12 år sedan den mediokra uppföljaren kom till 64'an. Borde det inte vara dags snart?
Fulgore ses här argt pryda ett eventuellt omslag till KI3.

3 kommentarer:

  1. Jag vet inte om du läst om de rykten som går angående KI3. Det hela började med ett julkort Rare skickade till diverse spelpress och där kunde man se hintar om flera spel. Bland annat Killer Instinct, Banjo Kazoee och Viva Pinata. Två av dessa offentliggjordes på GDC i februari i år. Viva Pinata : Trouble In Paradise är ju redan släppt och Banjo Kazoee släpps i oktober så jag vågar vara ganaks säker på att vi får se ett KI3 utannonserat inom kort. Då hade ingen varit gladare än jag, förutom du då. : )

    "ULTRAAAA COOOMBOOOO!!!!"

    SvaraRadera
  2. Jo, det har ju givits fler hintar också, typ när Conker spelar KI på Gameboy i nylanseringen till 'Bad Fur Day'(XBOX). Det verkar som att du och jag har mycket tv-spelande gemensamt. Kung! :)

    SvaraRadera
  3. Ja jag verkar inte vara den ende spelnörden här. Det är kung! (Rawk räknas inte eftersom han är periodare) :D

    SvaraRadera