03 augusti 2006

Jobbar Sjuk

Då va det dags igen för lite blogg igen. Efter att jag i måndags lämnade Erik, Linn, Anna och ”Kanelbullen” (kommer inte ihåg vad tjejen egentligen hette men precis som en kanelbulle så va hon söt, brunbränd och verkade go. Därför får hon heta ”Kanelbullen” tills vidare och om hon läser detta hoppas jag att hon tar det som en komplimang) på Waynes uteservering bar det av till Ö-vik igen. In The Arms Of God pumpade i bilstereon-

"Deafening sound
Blackens the sky
Ashes rain down
Puritans die"

-och allt va på topp. Men sen kom tisdagen och jag vaknade med feber och hela helvetet. Har jobbat tisdag-torsdag med feber och halsont, jobbigt som fan men det är ju pengar. Och vad kan man göra med pengar? Svar; Man kan tatuera sig och köpa skivor, hela ti’n.

Men nu mår jag så jävla mycket bättre. Och hur vet jag det? Svar; jag blev kåt för första gången, sen i måndags, för cirka 4,5 timmar sen. Orsak; Beachvolleybollplan+brudar i bikini+jag kör förbi på vägen hem från jobbet. Kåt sa ja’, hela ti’n sa ja! Att inte bli kåt på nästan tre dagar, då är man fan sjuk.

Det ser ut som vi blir ett riktigt elitgäng på den vita kräftskivan, kung! Om du ska dit så ses vi till helgen.

Som avslutning på denna blogg måste jag bara få sjunga en sak;
Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday dear Papa Het
Happy Birthday to you!


Från Mini Het till Papa Het, fan va KUNG!!

Jaha, nu kommer det lite tårar också. Man har ju blivit en konstig människa. Men med tanke på hur mycket Papa Het betyder för mig så är det inte så konstigt ändå.

5 kommentarer:

  1. Nordin: Du blir ingen RGE bara för att du neggar en SB i en blogg, sa ja!

    Hihi.

    SvaraRadera
  2. Men frågan är ju om det vara tänkt som en neg. Han försvarar ju sig själv och säger tydligt att det är en komplimang. Det är ingen riktig neg där. Isåfall hade han bara kallat henne Kanelbullen och inte förklarar varför. Typ.

    SvaraRadera
  3. Jag tror det e början till en neg, men han törs inte följa den fullt ut, och försvarar det därför som en komplimang.

    SvaraRadera
  4. Sant. Så måste det vara. Men han är på god väg i alla fall. Det är väl sådär från början. Men vågar inte fullt ut. Typ

    SvaraRadera
  5. Hade mitt mål vara att negga henne så hade jag liknat henne med en köttbulle.

    SvaraRadera