23 augusti 2006

RövkukfittasatanshorahelveteFAN!


Wooohohoooohhoohoohohooaoaaaaaaahhahaaaaaaiiiiiii.............. här kommer din jävla blogg, Erik! =P

Seriöst? Hur fan står jag ut? Seriöst? Nån som har någon idé? För jag vet fan inte själv längre. I början gick det bra. De första veckorna var sweet som fan. Fan... det har fan varit bra i TVÅ månader... men nu börjar det ta på som fan. Alltså, vara hemma i Ö-vik. Hemma hos föräldrarna. Förra sommaren var helt sanslöst dryg, även fast jag gjorde mer då. Jag fattar inte. Att just den här sista veckan känns extra dryg är nog väldigt psykologiskt också. Jag vet att jag snart ska dra upp till Umeå och återuppta mitt liv, och därför känns existensen här "hemma" ännu värre.

Vad gör jag för att fördriva tiden här då? Ja. Vad fan gör jag? Ingen e hemma i huset på dagarna. Eller nu i veckan e syrran hemma, innan hon också flyttar. Jag e uppe varje natt till mellan 3-4. Ligger i sängen nere på mitt rum och ser nya filmer som jag tankar under dagarna. Under dagarna spelar jag Doom 3 eller Guitar Hero. Det sistnämnda är dock inte sååå kul längre, eftersom jag varvat det på alla tänkbara sätt. Expert Mode = SMACK! Avklarat. Det säger rätt mycket om hur mycket jag lirat skiten. Fuck.

Ja. Så är det. Sommaren har nog gått bra eftersom många polare varit hemma. Och de flesta har varit hemma i omgångar, så man har kunnat vara med polarna eftersom. Vet i fan. Det jag vet nu iaf är att jag längtar tillbaka till Umeå sjukt mycket. Det känns som om ens eget liv fortsätter där uppe utan att man själv är med. Som att man missar extremt mycket, och det känns riktigt jobbigt.

Fuck it. En ny termin väntar. Siktar på den bästa hittills, vad sägs?

Drömde om Eriks föräldrar för några nätter sen. Jag åkte bil med dom och John som körde satt hela tiden och kollade på omgivningen, och körde av vägen nedför ett dike i en brant kurva. Bilen voltade som fan, och jag antar att vi dog. Jag vet inte. Spännande va? Nä.

Har somnat med Radio Rockbaren i hörlurarna två nätter i sträck nu. Vaknat till våra jävla röster och fått lov att stänga av. Helvete vilka irriterande jävlar vi är. I natt vaknade jag faktiskt av att jag drömde att jag satt och kollade den där Trivium-videon på youtube... ni vet "Boat, rudder, strange mountain", men då var det bara första låten på "Roadrunner-programmet" som körts igång. Rätt lustigt tyckte jag.

Entombed på fredag. Försöker peppa så gott det går, men det e rätt svårt det med när man inte har någon att peppa med. Allt blir roligare när man är fler. Så är det faktiskt. Nordin fyller år på lördag, vilket jag ser fram emot som fan. För det första åker jag upp till Umeå (på riktigt) tidigare på dagen, och senare på kvällen blir det födelsedagskalas för lillgrabben med tårta och jäger. Det blir extremt jävla kung. Det e jag nästan mer peppad på för tillfället än Entombed. Få komma upp och hänga med the gang igen. Det känns grymt.

Jaja. Fuck it. Over and out för den här gången.



Kristoffer Jonsson
kriz@dirtymischief.se

6 kommentarer:

  1. Hihihihi.. det där var ett ärligt blogginlägg. För det är ju det som det är - ett inlägg i fetfyllabloggen. Eller hur?

    Eller vad menade du egentligen med "här kommer din jävla blogg, Erik"?

    Och ja, jag saknar dig också. Vi ska dricka jäger'n och vara dryg i helgen sa ja!

    SMACK!

    SvaraRadera
  2. Ja, men du har ju tjatat om att jag ska skriva ett blogginlägg hur länge som helst ju! =P

    Yes, helgen blir kung.

    SvaraRadera
  3. det är skillnad på en blogg och ett blogginlägg. det är det jag menade. you slow fuck. ditt slöa knull

    SvaraRadera
  4. Fan kriz. det är ju allas blogg! å såklart vi alla ska skriva i den då!tycker alla borde skriva mera. å ja det finns vissa som inte alls har skrivit något. det är fan kasst. hur upptagen får man vara lixom? fan jag som mest upptagen av er alla har ändå tid.

    SvaraRadera
  5. Precis, du ska inte skriva för min skull och för att jag tjatar om det. Du ska skriva för din egen jävla skull.

    SvaraRadera
  6. Ja, och jag har aldrig påstått något annat. det var därför jag skrev sådär i inlägget, som en pik till att du tjatat så mycket. Vitsen försvinner om man skriver för att någon annan säger till en att skriva.

    Anledningen att jag inte skrivit så mycket på sista tiden är att jag inte haft något vettigt att säga, eller något att skriva av mig angående. Det har hänt för lite i mitt liv helt enkelt. Men det kommer... det kommer.

    SvaraRadera