09 augusti 2006

Säljer mina högtalare till dig!


Ja efter att ha suttit hos Sami och lyssnat på hans Ingvar Öhman-system insåg jag att jag borde byta upp mig. Så nu säljer jag mitt system bestånde av:
  • Mirage FRx Nine (Frontar) (NY = 14 000 | mitt pris = 7500 )
  • Mirage FRx Center (NY = 5000 | mitt pris = 3000)
  • Canton LE 101 (Rear) (NY = 3000 | mitt pris = 1800)
Systemet kostade nytt cirka 22 000 kronor. Säljer det för nästan halva priset. Om Just DU är intresserad så hör av dig till mig! Det är ett bra system och har hållit mig riktigt nöjd länge. Är dock ute efter the best of the best nu. Och har nu äntligen fått chansen att få köpa ett Öhman-system... Tack Sami!
Information


Mirage FRx Nine - Manual - Broschyr
Mirage FRx Center
- Manual - Broschyr


Detta är vad jag ska byta upp mig till (bild nedan)... Alltså det är den högtalren som står längst bak mot väggen.. ;) Den heter piP (Ökennamn Pi Plutt.. hehe). Lura er inte av storleken.. Å som de alltid säger i sexspalterna.. Storleken har ingen betydelse. Å i detta fall stämmar det iallfall. =)



ps. Tack Erik för att du uppdaterat Fetfylla.nu ds.




Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar