28 oktober 2008

Vi som ska på Metallica!!


Tänkte att jag skulle meddela att nu har även jag fixat via min polare Alex att Cissi också kan få stå-plats på Metallica =). Så jag och Cissi har båda biljett till Metallica och dödens magnet! Det blir faktiskt första gången Cissi ser Metallica och som jag och vi har snackat om detta så ser hon fram emot detta hårdare än Metall! =) Själv är det typ vad är det 5te eller 6te gången? =) Hur var det där nu fredde? Vi redde ju ut det där sist. För jag hade sett en gång mer än dig pga Hamburg och en konsert på 1900-talet (1999 globen med knarkande bra Monster Magnet som förband).

VILKA SKA MED?!!


Å vi har ju alltid haft så jävla kul på våra Metallica-resor så jag undrar om vi ska styra upp lite före och eventuellt efter Metallica med fest alla-fefylla-med-Metallica-anda?

Så svara nu vilka som kommer och hur vi ska lägga upp detta med Metallica up our asses!

10 kommentarer:

  1. Det där med att ta med sig flickvän är ytterst poppis denna gång.
    Jag + Linn ska gå (vi har ståplats till båda konserterna)
    Kriz + Maria ska gå
    Nordin + Marie ska gå
    Lillerik + brorsa (GAY!) ska gå
    Fredde ska gå.
    osv

    SvaraRadera
  2. Till och med jag vet ju att det var Hannover. För helvete! Däremot stannade ni till i Hamburg på väg hem.

    SvaraRadera
  3. Hangover yees. Om man inte kommer ihåg staden man såg Metallica i så gills det inte som en spelning. Färne -1 spelning!

    SvaraRadera
  4. Färne: Kommer faktikst inte ihåg så jag gör det lätt för oss.

    Roskilde 2003
    Göteborg 2004
    Tallin 2006
    Stockholm 2007
    Helsingfors 2007
    Nurburg(ring) 2008

    Så hittills har jag sett Metallica 6 gånger men 2009 blir ju som bekant Year of Metallica för mig

    Stockholm 7/3
    Stockholm 8/3

    Köpenhamn 20/7
    Köpenhamn 21/7
    Köpenhamn 23/7

    Så om allt går enligt plan fyller jag 10 nästa år! Och landar tillslut på respektabla 11 spelningar.

    Som Anna skulle sagt. Fredde, du är fan metallica-bogen!

    SvaraRadera
  5. Igår såg jag barnet dricka fostervatten sedan sa tanten "oj ni ska ju ha barn en vecka tidigare än beräknat". Så ... det är bara glömma Metallica 7-8 Mars.

    Men jag såg dem i Globen 1992 när ni satt och käkade krita! Hehe.

    SvaraRadera
  6. JAg kommer att ligga på 13 spelningar efter Globen-spelningarna. Detta är inte bra, det är JAG som är Metallicabögen #1. Jag måste helt enkelt ta mig till minst en av Köpenhamnsspelningarna också!

    SvaraRadera
  7. Jag ska åka tidsmaskin till år 1982 och se dom i L.A.

    SvaraRadera
  8. Rawk: Som fan att du måste! Känn flåset!!

    Buster: Jag såg dom för första gången 2003 och jag åt krita då med. ;)

    SvaraRadera