03 augusti 2006

James Alan Hetfield

... fyller 43 bast idag. Grattis du store underbara frontman i världens bästa band.
Japp, jag ville vara lite nörd. Eller mycket nörd kanske..




Torsdag idag. Veckan flyter ändå på oroväckande smidigt. Förutom att jag måste ligga och dra mig 45 min i total ångest för att kliva upp varje morgon så har det ändå gått bra. Igår fick jag fetpunka på cykeln igen trots att jag och farsan (jag tittade mest på och pekade eftersom han hade glömt sina anti-långsyntbrillor) lagade däcket. Så jag blev förbannad men har bestämt mig för att traska till jobbet istället då. Det är bra. det tar 40 min enkel resa och det blir 80 minuters promenad per dag. Och det är nyttigt.

Ikväll blir det lugnt och soft. Ja, jag vet att vissa av er är förbannade eftersom jag inte uppdaterar Fetfylla. Men ibland är man upptagen med annat så.. fuck ya!

Till helgen ser det ut att bli en kräftskiva.. i Umeå. Sorry André. Men att ta sig hem till Ö-vik är ibland problematiskt. Men jag ska ta ett snack med lillen ikväll hursomhelst, när han har slutat sola och käka glass. Och japp, det blir en nykter kräftskiva. Lättöl, alkoholfritt vin osv. Man måste ju testa!

Ajöken



Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar