03 augusti 2006

Tungt att vara ledig!

Fan alltså vilket väder det har varit denna vecka, och jag är ledig. Gör inte ett skit på dagarna, Känns som att man varit på stranden varje dag i sommar. Jag är lika brun som de avgas- och föroreningsbetäckta getterna vid E4:an söder om Umeå. I helgen är det kräftskiva, fan vad härligt. Tänkte berätta lite om PDOL förra helgen. Jag var alltså i Pite med loobis, fredrik (hennes brorsa) och Malin. Satans vad drag det var i stan och helst inne i Kittefjäll-tältet. Det var typ afterskitema med band, dyr öl och annat skit, folk stod på borden och vårt gäng (var väl ca 10 st på vårt bord) kraschade förstås två bord. Efter att ha röjt sönder två bord och banden spelat klart var det dax för förfest nr:2. Var väl ca 30 pers inne i freddes lilla 1:a, där dracks det rom och öl. Senare (har inga tidsbegrepp alls från helgen) gick vi till nån gräsplätt, där var det väl kanske 50 pers till som festade. Romen slank ner bra, och sen gick vi tydligen till området :) *Blank*....nästa tydliga minne som kan kopplas ihop med ett sammanhang och inte bara är en flash från kvällen var på stattshotellet.

Artisterna från festivalen hade tydligen efterfest där och man behövde särskillda pass och shit, men eftersom fredde känner halva stan stod jag helt plötsligt inne på statt och vid baren. Där beställde fredde två flaskor dyr jävla champange med ishinkar och typ 10 glas. Vaknar upp efter ett tag i en soffa med ett champangeglas i handen, sveper glaset och spyr upp det lika fort. drack lite mer, sen somnade jag och fredde igen tills loobis bäckte mig. *Blank*....vaknar hemma i freddes lägenhet dagen efter, ingen vet hur jag kom dit. Kom hem på morgonkvisten nån gång. Ännu en fetfylla i signerad Erik JR. På återseende.




Erik Rehnmark
erik.rehnmark@gmail.com

1 kommentar:

  1. hahaha.. grymt.. blir avis.. damn.. inge pdol..

    känner igen de där *blank*:en.. brukar hända mig med. skumt :P

    SvaraRadera