01 augusti 2006

Entombed

Medans jag laddar upp bilder till Kriz (som "ska leka med jack bauer hela natten") tänkte jag skriva en blogg. Haha, musik är min drog. Hm, vad vare James sa om drogen musik under hans pristal för att vara nykterist.. jag springer och hämtar So What.

Såhär skrev han:

"Music, which is the best drug in the whole FUCKING world, moves me like no other."


Och så känner jag också nu när jag lever ett nyktert liv. Haha. Fick precis reda på att Entombed ska lira på Sliperiet den 25:e augusti. Så jävla oväntat och så jävla kung! Jag såg dom på Trästock förra helgen och det var gudomligt. Jag försökte headbanga ihjäl mig men det gick inte. Konserten var faktiskt hur bra som helst och jag är så peppad på att se dom på Sliperiet. Jag ska ta med mig hela Ume också. Sliperiet ska rasa! Ja, jag är peppad. Igen. På grund av musiken. Det är en härlig upplevelse. Nu spelar jag Hollowman skithögt också. Grannarna hör det garanterat och jag känner mig så häftig och rock när jag gör det. Höhöhöhö..


Första dagen idag på jobbet gick trots allt rätt bra fast jag bara har sovit max tre timmar. Jag var heller inte ensam om att vara less. Men måndagar går alltid fort. Det är bra med måndagar. De går alltid fort. Kanske dock kan vara till nackdel också ibland men. Äh.


Efter jobbet drog jag och fikade med Nordin och Linn och Anna och Caroline. Eller jag åt en sallad. Gott var det. Och sen, för att inte bara gå hem och sova bort kvällen, så hängde jag på hem till Linn och kikade på när hon fixade hårförlängning på Anna. Som blev jätteblond och fin. Haha, ordet hårförlängning finns inte enligt Word här.. är jag för trött för att upptäcka att jag skriver fel eller? Hursomhelst, när jag kollar stavning på det så föreslår Word horförlängning istället. HORFÖRLÄNGNING?! Vad är det för jävla ord? Haha, jag har skitkul.


Kung, Nordin fyller ju typ år 25 augusti. Jag ska ringa honom nu.

- "Brorsan sa ja! När fyllde du år?"

- "26 augusti..."

- "Vilket band vill du ska spela på sliperiet dagen före din födelsedag Jonas?"

- "Jadu.. Metallica hade ju inte suttit helt fel"

- "Men skärp dig, nåt som kan gå.."

- "Ja, Entombed hade ju inte suttit helt fel.."

- "Grattis, det är min födelsedagspresent till dig sa ja! Hela ti'n sa ja!"

Jä, Entombed-pepp redan nu!


Hm, fan också. Klockan tickar iväg nu igen. 4 minuter tills filen är uppe så kriz kan börja ladda ner. Då hoppar jag i säng. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar