06 augusti 2006

26 grader varmt

Oj vilka kräftor vi käkade igår! Det va hur gott som helst och trevligt var det. Ska bli kul då bilderna kommer upp på fetfylla.

Idag har jag varit duktig och diskat samt plockat undan massa saker i lägenheten, orkar inte dammsuga och sånt... är som för varmt.
Mitt i "städningen" ringde några kompisar som ville spela frisbee så då blev det att skynda sig ut i solen, satan så varmt det va! Vi blev tvugna att åka och sola och bada : ]
Det börjar nästan bli lite tradition på dagarna nu att åka iväg till stranden, men det är ju det enda som går att göra i denna hetta. Rackarns så fnasigt gräset har blivit förresten, skulle äga med lite regn någon natt då man ändå ligger och sover...

Nej, nu tror jag banne mig jag ska sätta mig ute på balkongen och låta mitt hår få torka i solen... så det blir lite blondare.

Synes!




Elin Nordin
eli_north@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar