02 augusti 2006

Flugan

Detta är dagens bästa länk (och jag vet att du Svenke påstår att du har gett den till mig förut, men då måste jag ha varit full eller nåt för jag har missat den). Jag skrattade halvt ihjäl mig på jobbet:
http://www.youtube.com/watch?v=GNLDLyeepVs



Nu till rubriken. Som ni alla vet, ni som följer denna spännande blogg, så har jag haft svårt att lägga mig i tid. Jag klarar helt enkelt inte av att acceptera att det är slut på semestern. Så igår kväll tänkte jag lägga mig tidigt. Det blev klockan ett så jag var ganska nöjd med mig själv men när jag låg där och försökt sova så var det en fluga som störde mig hela tiden. Så fort jag hann slumra till så surrade den förbi örat eller satte sig på handen och äcklade sig. Så jag blev galen efter ett tag och satte mig upp med lampan tänd och en tidning i ena handen. Men flugjäveln höll sig undan och det gick inte att få tag på fanskapet. Så jag gav upp och försökte somna igen. Men flugjäveln kom tillbaka och fortsatte jävlas. Halv fyra var jag så less så jag la mig på madrassen i Bettans rum. Där gick det att sova men jag var allt annat än pigg imorse. Och jävlar i helvete, flugjäveln är här igen, precis nu när jag skriver blogg! NU jävlar! Jag har några timmar på mig att döda honom.


Elin, du är efter, jag har haft DS hela sommaren. Klarat både NEW SMB och Castlevania: Dawn Of Sorrow. Och jag kan bara hålla med. Nintendo DS Lite är the shit! Och japp, vi ska absolut lira mot varandra! Hela ti’n! Och nu ska jag drygklaga. "Jag och min pojkvän" låter inte det lite överfint? Kan du inte helt enkelt säga "jag och Kalle"? Jävligt coolt att du blivit expert på fiske på äldre dar. Däremot ser man ju tydligt att gäddan är inklippt. Men men.

Hugo Flugo.. Kräftskiva. Oh my god, jag är sugen. Men då måste jag ta mig hem till Ö-vik och jag vägrar åka bussjävel. Har inte råd med det heller. I så fall ska typ lillen vara sugen på att dra hem. Men det tror jag icke. Man kanske ska styra ihop nå kräftskivit här i Ume? Men jag ska absolut kolla upp möjligheterna att komma ner André!. JÄ.

Kristoffer, ditt "24, Scrubs och hårdrock"-inlägg är kanske den ärligaste bloggen du någonsin skrivit. Man kan jämföra det med det meddelande som James skrev när han hade kommit tillbaka från rehab. Höhö.. Det är klart den blogg som är mest likt dig, som verkligen beskriver hur tragisk och nördig du är. Eller vad du helt enkelt gör i sommar, dvs kikar på tv-serier.

Jag har fortfarande en nytändning för Entombed och har samlat ihop vad jag anser vara de 18 bästa och fetaste Entombed-låtarna i en häftig RAR-fil som jag har lagt upp på http://www.fetfylla.nu/best_of_entombed.rar

Och alla ni som inte riktigt har förstått storheten med Entombed ännu, ta chansen och ladda ner skiten innan det är försent.

Och för att smacka in lite mer musiksnack i kvällens bloggande: jag kollade precis igenom bootleg-dvd:n från Nine Inch Nails konsert från Brixton Academy ifjol. Och jag ryser som en rysare, ungefär. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Trent knullande Reznor.

Kristoffer, din kolumnistbild var fantastiskt kul faktiskt. Fantastiskt faktiskt fantastiskt fanta. Så jag fick lov att härma. Och angående Font och Storlek så blir det snyggare ja om man väljjer Verdana och small. Do it!!!





Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar