12 mars 2009

Nine Inch Nails till Arvika!!


Vet inte vad jag ska säga! Jag bara ryser! Hur häftigt är inte det! Har sagt så länge att jag måste dra till Arvika igen. Så jälva skön kultfestival!

NINE INCH NAILS TILL ARVIKA!! WEEEII! Lamslagen helt enkelt!

ARVIKA LINE UP
NINE INCH NAILS
DEPECHE MODE
THÅSTRÖM
Mustasch
BULLET
BURST
Opeth
|
ja bob hund hör väl hemma nånstans i mitten
|
WELLE:ERDBALL
ALICE IN VIDEOLAND
The SOUNDS
DAF






Jag måste ha biljett snarast! VILKA SKA MED? 

ARVIKA DET ENDA STÄLLET DÅ ROCKEN MÖTER SYNTHEN :-)

6 kommentarer:

  1. Som jag skrev lite längre ner. Nine Inch Nails, Slipknot, Down, Mars Volta. Dansk alkoholpolitik, och 75.000 riktigt peppade och kärleksfulla människor. Det finns bara en festival du behöver biljetter till Färne och det är inte Arvika :)

    SvaraRadera
  2. Det här kändes... jävligt spännande!

    SvaraRadera
  3. Hur som helst sedan har vi ju faktumet att m.jackson kör sina sista spelningar ever i london. 1o att välja på.

    Men som pappa säger så är det en sjuhelvettes musiksemester i år på tapeten.

    Jag vet roskilde =) fan det var fan jävligt najs sist! Men i år krockar det. Mor och gubbe ska fira 50 årskalas utomlands och familjen är bjuden. Så kan tyvärr inte då.

    SvaraRadera
  4. Dra åt helvete säger jag bara: nu är Korn också klar för denna fd synthfestival. Fy fan vilken snuskig lineup detta börjar bli!

    SvaraRadera
  5. Så vad säger rätt givet att dra. Lixom inom samma hood å allt.

    SvaraRadera
  6. Mars Volta är klara nu också... Denna festival spöar ju allt denna sommar!

    SvaraRadera