26 mars 2009

Ginza shall NOT die.

Igår var jag så förbannad på Ginza att jag ville skicka dem en bomb. Med en stor lapp på som säger "Sug på den här!". Jag hade förhandsbokat Deluxe-snusk-utgåvan och LP-utgåvan av Crack The Skye och var grymt peppad. Jag har inte ens laddat ner plattan än, fatta hur stor det är för att vara mig. Döm om min förvåning och mitt hat då jag igår får jag ett mail från Ginza där de skriver att de restnoterat båda varorna. Hur fan låter man folk förhandsboka stuff när man inte kan leverera? Idioter! Brinn i helvetet! Jag gick i riktiga hattankar även idag ända tills jag fick ett trevligare mail.



Tyvärr lär de vänta in LP-utgåvan några dagar innan de skickar. Kul att de har koll på när de får in sina saker. IDIOTER! BRINN! Men jag antar att jag får klara mig utan Mastodon i helgen och försöka hålla mig några dagar till från att tjuvlyssna. Bättre sent än aldrig men märk mina ord Ginza. Det var fan i mig på håret!

1 kommentar: