12 mars 2009

I am Alive 2009

Det är dags för lite livepepp! Vi har redan avverkat 2.5 månad av året och jag har hunnit se en handfull band redan men det som komma skall, för detta år, är inget annat än gigantiskt.
Året har börjat med CUM-Boat, Jedi Mind Trick och Metallica och fortsättningen ser ut så här.
Det här är det som jag redan nu bestämt mig för att njuta av.

Danko Jones på KB ikväll.
Crucified Barbara, Malmö, Debaser - 19/3
Rock am Ring (KoRn, Manson, Slipknot, Machine Head,... ) - 5-7/6
KoRn, Vega, Köpenhamn, 1/7
Roskilde Festival (NIN, Slipknot, Mars Volta, Down, Oasis,...) - 2-5/7
Metallica, Forum, Köpenhamn - 20/7
Metallica, Forum, Köpenhamn - 22/7
Metallica, Forum, Köpenhamn - 23/7

Sen är jag tvungen att åka på Nova Rock eller Download Festival om inte Faith No More dyker upp på RaR eller Roskilde, eller någon annanstans i närheten.

2009 ser som ut att bli minst lika bra som 2008 och 2007. Jag lever fan för sånt här. :)

2 kommentarer:

  1. Kingens. Men vart fan är "recensionen" från spermabåten då?!

    SvaraRadera
  2. Den kommer! Jag ska bara försöka komma ihåg hur det var. ;)

    SvaraRadera