03 mars 2009

NIN + The Dillinger Escape Plan = stånd

Eftersom Svenke själv bara länkar sånt här tufft till min msn (istället för att själv smacka upp det!) så lägger jag upp det. Otroligt coolt och verkligen något jag hade velat uppleva på plats. Mer av detta får man hoppas. Trent, vad sägs om en exklusiv Skandinavien-turné när NIN tar med sig The Dillinger Escape Plan som förband? Det slår mig nu när jag kollar in detta klipp igen, TDEP-sångarn och Trent ser ut som bröder. Vadå, bara för att båda är muskulösa och snaggade? Ja.

Ja, jag fortsätter att smacka videos på denna blogg ("Embed" är ett förjävvla underbart ord!).


4 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla kåt jag blev!


    Vet inte hur många gånger jag tog fel på vem som var trent och inte. =) ja detta var ju en jävla kompilering!

    SvaraRadera
  2. Men fan vad sen jag måste varit då. Trodde att jag kom levererandes med SNUSKET#1 på fb...
    Gaah. Ligga!

    SvaraRadera
  3. du behöver kuk! :D

    ja det hade varit jävligt coolt med en Brixton-spelning igen också-

    SvaraRadera