06 november 2007

Viktig undersökning

Ikväll hade jag egentligen tänkt posta de där styckena med text jag va tvungen att kapa från mitt förra inlägg men det är viktigare saker som har kommit upp.

Jag och Olov hade tidigare under kvällen en diskussion över MSN. Vad var det vi diskuterade som nu va så viktigt? Existentiell filosofi, världsfreden, växthuseffekten…? Svar; nej, nej och nej.

Vi diskuterade nämligen hur vidare det är sexigt när en tjej har ”skrattgropar” i svanken. För att få lite fakta om ämnet gav jag mig ut på Internet. Men det enda jag kom fram till va att det finns skitbra namn för ”skrattgroparna” på engelska men inte ett enda på svenska. Dimples of Venus till exempel, det namnet är ju skitbra. Det va då det slog mig vad vi ska kalla dem på svenska… Svanksvackor. Smaka på det ordet.

Jag anser att det är sexigt som fan med svanksvackor medan Olov påstår att jag är knäpp. För att bevisa för honom att jag inte är knäpp och att det finns fler som delar min uppfattning startade jag en liten undersökning på msn. Resultatet blev 7-4 till svanksvackornas fördel.

Min undersökning via MSN hade ett väldigt litet och begränsat urval. Det gör det ju väldigt svårt att dra några statistiska slutsatser så nu gör jag en undersökning här på bloggen. Svara på frågan och be dina polare att göra det samma. Sprid budskapet!


29 kommentarer:

  1. Men alltså vad då? Äre när man liksom har 2 'hål' vid slutet av ryggen, mitt i svanken eller är det något annat?

    SvaraRadera
  2. Va??? har du aldrig stött på detta underbara fenomen? Här har du hur som helst exempel på svanksvackor:
    http://img84.imageshack.us/img84/9494/backdimples98gm7.jpg

    http://img409.imageshack.us/img409/7001/backdimples149tq0.jpg

    http://img373.imageshack.us/img373/2724/backdimples270ms3.jpg

    SvaraRadera
  3. Jo, men det var precis sånna jag menade! Men alltså har inte alla females sådana? Eller? Liksom en grej som kommer med paketet?

    SvaraRadera
  4. nej anna, alla tjejer har dem inte. det kommer att bli mitt nästa steg. att ta reda på hur stor andel av tjejer som har dem.

    SvaraRadera
  5. Jahajaja, det var det värsta. Jag har blivit LURAD!
    Tur att du är en sann vetenskapsman och gör allt för att finna saningen. har du ställt upp en problemformulering och syfte? *fnizz*

    SvaraRadera
  6. va fan är det?


    syftar du på bristningar tjejer kan få?

    SvaraRadera
  7. Jag säger som jag sa till anna: Va??? har du aldrig stött på detta underbara fenomen? Här har du hur som helst exempel på svanksvackor:
    http://img84.imageshack.us/img84/9494/backdimples98gm7.jpg

    http://img409.imageshack.us/img409/7001/backdimples149tq0.jpg

    http://img373.imageshack.us/img373/2724/backdimples270ms3.jpg

    SvaraRadera
  8. Jag trodde även jag att det var något alla kvinnor hade..farmor påpekade dock mina, eh "svanksvackor" i somras och tyckte jag va unik pga dem. det var något helt nytt för henne... men vadå har inte killar typ oxå nått liknande?

    SvaraRadera
  9. Jo vissa killar har dem precis som vissa tjejer. Men det tycker jag personligen inte är ett dugg upphetsande.

    SvaraRadera
  10. Men vae? vad fan handlar allt det här om då? VAE?!

    SvaraRadera
  11. det handlar om att jag har rätt och olov har fel. sen tycker jag mest att det är en kul grej :D

    Men framför allt: Det är sexigt med svanksvackor!

    SvaraRadera
  12. ja den där bilden dög ju *skrattar*

    SvaraRadera
  13. Jag tycker att ni alla är sexiga! Får jag ligga med er?!

    SvaraRadera
  14. Nordin: Din undersökning är ju klart färgad. Du kan ju inte kasta upp 3 bilder på heta damer med svankgropar och sen förvänta sig ett annat svar än att det är hett som satan. :D

    Så du får nog gräva fram lite pics på heta ladies utan dessa svankgropar så vi kan göra en riktigt rättvis jämförelse.

    SvaraRadera
  15. Ja klart vinklat Nordin, jag håller med pappa till 100 % om det. Å andra sidan röstar jag ju självklart för "skrattgropar". Jag menar, Linn har dessa, och hon är stört het. Helt stört.

    Anna, du är lite horig när du skriver sådär.

    SvaraRadera