21 mars 2009

Välj en Metalli-MILF!

Metallicamedlemmarna har några fruar och ex-fruar och nedan har jag lagt upp några bilder på varje en. Nu vill jag att DU ska välja vem du skulle välja. Kravet var att de ska ha minst ett barn med någon Metallica-medlem och därför är inga andra flickvänner eller ex-fruar med.

Kom igen, vem av dessa är DITT val? Du MÅSTE välja! Smacka en kommentar med ditt val och ett litet argument.

Lani Hammett
Gift med Kirk och har två barn tillsammans med honom. Tatuerad. Har tidigare jobbat som bartender och enligt rykten träffades de på en gayklubb.




Francesca Hetfield
Kommer ursprungligen från Argentina. Har tre barn och är gift med James. Har tidigare jobbat som garderobsbrutta åt Metallica.






Skylar Satenstein (fd Ulrich)
Lasses ex-fru. Född 1971. Har två barn tillsammans med Lars. Har tidigare dejtat Matt Damon. Jobbar som medicinläkare i San Fransisco.




Chloe Trujillo
Härstammar från Paris. Har rest jorden runt några gånger. Konstnär och artist. Man kan köpa hennes konst här: http://chloeinart.com/.






Connie Nielsen
Lars nuvarande flickvän som han har ett barn tillsammans med. Dansk skådespelerska (mest känd från Gladiator och Djävulens advokat). Född 1965.

10 kommentarer:

  1. Lani Hammett för faaan!

    SvaraRadera
  2. Det står och väger mellan Lani och Connie. Connie känns lite för lång, men å andra sidan är ju Lars snuskigt kort. Det blir fan Connie.

    SvaraRadera
  3. Francesca... för hon knullar James! och då blir det lite som att jag knullar honom också

    SvaraRadera
  4. Lani är ju vackrast. Fan, hon är ju med i A year and a half kom jag på. Ser ut som Madonna i scenen.
    Kan förstå att James går i gång på Fran, hon liknar ju Uma Thurman lite, Uma som han suktade efter i en gammal So What.

    Såg en bild på Cliffs tjej, hon såg helt okej ut. Men lite 80's av naturliga skäl.

    SvaraRadera
  5. Cliffs tjej är snygg men eftersom de aldrig fick några barn och det var så länge sen och så... så tog jag inte med Cliff.

    Zacke skriver såhär på msn: "Nu har jag kommenterat ditt Metalli-MILF inlägg ,)" - och det var den tråkigaste kommentaren i världshistorien. Skärp dig Zacke Facke och välj en Metallica-Milf här och nu. Jag har redan bestämt mig men har valt att inte skriva vem än eftersom det är stor risk att det skulle påverka er andra...

    SvaraRadera
  6. .. och jag ser ju nu att du redan hade valt en Zacke! Jä. Så du väljer Francesca eftersom du vill vara buksvåger med James? Det är ett bra argument.

    SvaraRadera
  7. Det var dålig standard överlag med tanke på att killarna badar i guld varje dag. Jag säger Connie....

    SvaraRadera
  8. Likt Kizz så står det och väger mellan Lani och Connie även för mig. Connie är en jävla skönhet men jag väljer Lani eftersom hon helt enkelt är hetare och känns mycket mer spännande.

    SvaraRadera