12 mars 2009

METALLICA-KONSERTEN I BILDER!

Genom att Erik kommer att göra en fet recension av Metallica-konserten (Vilket blir efter sin Danko och Judas recension) tänker jag inte göra någon sådan. Jag tycker nämligen dessa bilder talar för sig själv. Jag vill även säga till Daniel att jag lider med dig att du missade detta pga av att Metallica ställde in på Söndagen. Hoppas dessa kort inte är allt för jobbiga att se för dig...

ps. Bilderna ligger i rätt tidsordning för er som är nördar och undrar... ds.


Det jag kan säga om Lördagens Metallica-konsert är att vi stod på andra raden längst fram och röjde som tokar! 
DET VAR GRYYMT!



MACHINE HEAD




METALLICA
























PUBLIKEN










EFTER KONSERTEN



4 kommentarer:

  1. Ta vara på sista bilden här. Brorsan är för trött/ouppmärksam för att posera. Har väl hänt en tre-fyra ggr i världshistorien.

    SvaraRadera
  2. Tvärtom egentligen. Jag headbangar men det märker man inte på bilden. Så.. jag skyller på fotografen!

    SvaraRadera
  3. För övrigt funkar detta med att återuppleva en konsert i bilder jävligt bra. Mäktigt! Samtidigt måste jag säga att du ibland koncenterar dig för mycket på att ta kort Färne och för lite på själva upplevelsen!

    SvaraRadera