27 mars 2009

FUUUUUUUUUUCKK!!!!

Metallica har nu släppt Broken, Beat and Scarred-videon på sin hemsida (). Att den skulle komma är ju ingen nyhet, men att ljudspåret skulle vara en liveupptagning... det är ta mig fan en överraskning för mig. Hur jävla kung som helst.

Sen att det är Wayne Isham, gjorde några videos till Black Album och till exempel CUNNING STUNTS!!!), som spelat in/gjort videon gör ju att hela grejen stinker Live-DVD. Jag har längtat efter en ny Metallica-DVD hur länge som helst och nu finns det hopp!

1 kommentar:

  1. Hur bra som helst. Fanimig. Jag var rätt säker på att musikvideon skulle visa liveklipp eftersom man har läst att Isham har varit där och filmat men att de släpper den livelive är tufft. Jävligt tufft. Fuck yes. Jävlar vilken pepp jag fick.

    http://www.metallica.com/index.asp?item=602120

    SvaraRadera