14 januari 2007

NIN-resan bokad!


Nu har jag och Linn bokat alla resor för den kommande ”NIN-turnén”. Och jag råder er att göra detsamma ty denna speciella helg är det också påskhelg och då brukar flygturerna vara mer eller mindre fullbokade. Så gör som jag och boka flygresan (eller tåg/buss/bil/cykel om ni föredrar det) så fort som möjligt.

Jag och Linn åker ner redan på onsdagen (4:e april) för att dels hinna ladda batterierna lite extra men framförallt för att hinna umgås med Herr Johan Persson under en extra dag. Till Stockholm reser vi kl. 9 på söndagsmorgonen ( 8:e april) med Malmö Aviation. Svenke planerar att göra detsamma och det skulle ju vara kul om hela gänget från Vega-konserten åker med detta plan upp mot Stockholm/Bromma. På måndag åker vi hem till Umeå igen.

Men som sagt, boka så fort som möjligt! Även ni som bara ska se Stockholmskonserten borde ju börja planera resan nu i tid. Så kan vi börja att planera med boendet sedan osv...

Trent Reznor!






Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

2 kommentarer:

  1. Det är nära nu.. IH! peppen.. PEPPEN!! Dra mig baklänges snart blire till att se NIN!... jag måste seriöst lugna ner mig nu

    SvaraRadera
  2. bloggpolisen säger: skriv label på ditt inlägg!! skriver det åt dig nu..

    SvaraRadera