16 januari 2007

Mest bara lite babbel..

Ja nu börjar snön att falla ner, ska vi äntligen få lite vinter? Vart peppad på att åka dyna i hallonbacken då jag såg hur det snöade idag, var som länge sen.. eller BOB!! Satan så kul. Men först och främst så är jag mest peppad på att få testa min nya snowboard, fan snöa lite till nu då! : ]


Idag började jag en ny kurs Framtidens digitala mediesamhälle 5 poäng. Det verkar rätt kul ändå, vi ska diskutera mycket inom området hur media har förändrats och hur det kommer påverka oss som idag läser media. Förresten Erik, vi har tydligen kanske en gammal lärare till dig som lärare nu, han pratade mycket om hur han haft praktiskt taget varenda kurs på systemvetarlinjen.. Lars heter han.

Näe, dags att sova lite.. tjosan!





Elin Nordin
eli_north@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Lars är den flummigaste läraren på hela Umeå Universitet, så jag tror han pasar utmärkt för just den där kursen ;)

    //JR

    SvaraRadera