09 januari 2007

Lite nyårs och lite lite... till.

Gott nytt år alla då.. : ]
Nyårs var riktigt riktigt kul! God mat åt vi med..
Förrätt: Skagenröra på ruccolasallad och chiabattabröd toppat med körsbärstomater.
Huvudrätt: Oxfilé som var marinerad på kiwi, honungsrostade rotsaker, bacon-salladslök-champinjoner i rödvinssås samt aioli.
Efterrätt: Inbakad tryffel i chokladmuffinsliknande bakelse med glass och hallon/björnbär toppat med hackade jordnötter.

Allt lagades av vår kompis Linus som är kock.
SVINGOTT!!!

Sedan bar det av på maskeradfest, jag var utklädd till en fjärrkontroll
: ]
På festen återfanns en mängd roliga kostymer som bland annat en nunna, nalle puh, batman, mumie, doktor, osv.

Ja, det var återigen en riktigt rolig nyårsafton!

Så, vad har man gjort den senaste tiden då? Har faktiskt tagit det jävligt lungt på lovet, knappt pluggat något.. så jag trodde att jag skulle få värsta paniken nu då allt ska vara inne denna vecka, men så satt jag lite igår och skrev klart mitt PM så jag är jävligt nöjd.

Är riktigt peppad på kommande Wii-spel. Funderar faktiskt till och med på att boka Super Mario Galaxy, blir nervös då jag ser att den ligger i toppen på förbokade titlar på webhallen. Hmm.. vad peppar ni på för spel som mest då? Jag vill köpa Marvel Ultimate Alliance med, men försöker vänta tills den kommer in på el-giganten eftersom det är billigast där.

Ja att André förlovat sig med : ] Najsss.. Grattis igen! Snart är det bara typ ett halvår tills han kommer hem till sverige igen med, ska bli kul och se människan. Är ju som ett tag sen..

YO!



Elin Nordin

3 kommentarer:

  1. ja det lät som en riktigt bögig nyårsmiddag det!

    men det stavas LUGNT - inte 'lungt'! Helvete! HELVETE! Varenda jävel stavar fel på det ordet och ingen lär sig.

    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!
    LUGNT!

    SvaraRadera
  2. bloggpolisen säger: skriv er mejladress under ert namn... om inte se till att det inte ser förjävligt ut..

    SvaraRadera