18 januari 2007

Jag vill ha en egen Yoshi!


Spelar som en tok på Yoshi Island till Nintendo DS för tillfället och det är svinigt jävla roligt. Yoshi är förbannat söt : ] Börjar dock bli riktigt svårt nu.. men det är roligt. Hört att final fantasy ska va riktigt okej till DS även, kanske får ta och testa. Näe, nu ska jag sluta tv-spels-nörd-prata.

Det är roligt att bloggen har fått liv nu, jag är inne minst en gång om dagen för att kika om någon skrivit något nytt. Det stör mig dock att loggan till fetfylla the blog ser mer ut att säga "fetfylla the brog". Alltså L'et ser ut som ett R. Men men.. bagateller : ]


Ikväll ska MoDo Hockey spöa Skell-hell. Så är det bara! Synd det inte visas på TV då.. är det bara slutspelet som dom brukar visa? Aja.. så fort jag har "stadig ekonomi" igen så ska jag banne mig ner och kika på lite hockey.



Elin Nordin
eli_north@hotmail.com

1 kommentar:

  1. haha.. men bra att du säger det har inte sett det själv. får fixa till loggan dårå..

    SvaraRadera