11 januari 2007

...And Justin For All


Om sanningen ska fram så trodde jag inte direkt på seger. Inte alls faktiskt. Men MODO vann. Eller vann... MODO förnedrade Linköpingsfjollorna och vann med 6-1. FAS. Och Justin gjorde tre mål. Justin Morrison är kung.


Jag är lite småfull känns det som. Jag drack två öl för att jag tänkte dämpa smärtan av en förlust men det blev ju vinst och jag är glad. Nä, jag är inte full egentligen men mest bara speedad och sådär löjligt lycklig (jag måste ju lägga till det där så min mor, som brukar läsa denna blogg, inte tror att jag dricker alkohol på vardagarna).


För övrigt tycker jag det är fantastiskt kul att bloggen verkligen har kommit igång på allvar. Fan, det händer något nytt varje dag. Puss på er alla. I love you all!




Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

2 kommentarer:

  1. bra att du tycker om klockan du fick av oss när du fyllde år =)

    SvaraRadera
  2. Japp, den är fin den!

    Det coolaste egentligen med gårdagens MODO-vinst är att mitt dreamteam-lag på Aftonbladet kom på delad andra plats på omgångens coach-toppen. Wow, känner ni, det är väl inte så svårt? Jo, det är det eftersom jag konkurrerar med 55904 andra lag! Och att komma före alla utom 1(2) lag är jävligt stort. Jag borde vinna pengar på att vara den MODO-expert som jag är. HEJDÅ!

    SvaraRadera