20 januari 2007

Dela lägenhet med mig i Sthlm?

Kommit fram till att det enklaste och billigaste sättet att bo bra i sthlm är att dela lägenhet med någon. Fått lite svar på 3or på runt 80-100 kvadrat på dryga 6000 - 6700 kr med el, bredband, kabeltv mm.. Typ man får inga svar på 1.5:or verkar det som...Vilket är kasst för min del.

Dock visade det sig att min vän ludde har katt och jag kan inte dela med honom.
Så försöker komma på någon som inte har katt som jag kan dela lya med i sthlm.

Så det finn ingen av er som känner att fan det vore coolt att bo med Färne i sthlm och leva storstads liv dryga 6 månader? Säg till!

Har ni även något tips om boende i shtlm så hojta även till!




Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Fan fan, lite sugen är jag ju helt klart! Men men, vi tar det nästa sväng Färne! ;)

    Lycka till hursomhelst!

    SvaraRadera
  2. vadå nästa liv då du är min bitch? ;p

    SvaraRadera