10 januari 2007

Tenta-Ångest som FAAAAN!

Fy fan vad jag är less på skolan! Detta är värt ett inlägg. Vill bara säga att jag är less på skolan nu! Motivationen runt att vara student är noll, zero och nada!

Som ni alla vet har jag varit student längre än någon av er i vårt gäng. Å jag är så jävla mätt på det! Vill vara mer egen och musikcool nuförtiden. Ha något eget, tjäna lite pengar så att man kan köpa musik och kläder. Kunna spara pengar till fet TV, Dator-monitorer osv. Kanske köpa den där coola Oldsmobile 442 som jag och min fader snackat om..


Vi snackade om i jul att jag ville köpa en jenkare och vara rock och min far som är gammal raggare belv fan på G som fan och visade mig hela kvällen på julafton bilar vi borde köpa och hans planor om att vi kan mecka i garaget. Som sagt det låter så jävla på. Vill inte vara student och leva fattigare än de fattigaste och få lov att betala tillbaka alla pengar jag levt på de senaste 5 åren.. typ 300 000 kr i skulder. Fuck! å i april 2007 så får jag mitt sista CSN EVER! GAHH! Vill vara rock (även metal och EBM fungerar med) och rik! Inte sunkig och student!

Som ni alla mins så skrev jag Tenta i Linjär Algebra innan julen... Kuggade.. fick 12 av 20 poäng.. kändes röv.. men igår var det omtenta och jag skrev den och det gick bättre. Var en bra rättvis tenta men jag missupfattade typ den enklaste uppgiften och tror fan det kan avgöra att jag nu engångtill vet inte hur det ska gå. *suck* Hoppas dock på att jag hamnar på de GOOD side!

*Shit vad det är storm (blåser av vägen med cykeln typ )och varmt här idag (10 grader)...*

Idag så var det även dax för nytt pluggande och det var Automatic Control som det så Fancy heter på engelska.. Eller som vi säger i Sverige, Reglerteknik. Den kursen är väl den mest sugigaste kursen att ha efter sig någonsin på denna utbildning jag läser! Å jag har ingen att plugga med! Förra gången pluggade jag så hårt att jag nästan fick köpa tillbaka mitt könsorgan på pantbanken... För så är det, pluggar alltid i sista studen och pluggar utan att bry mig om jag lever eller finns. Allt är dött när jag pluggar. Det är jag och det där jävla Final Fantasy monstret som jag tacklar med en 4x(metal-edge-fire-blade-scorpion-touch-of-death-destruction-in-the-
heart)-kombo! Men fanskapet levde fortfarnde efter 1.5 vecka!! Nu har jag nyligen kört en fight med linjären och hoppas på Death-kiss-of-the-naked-japanse-girl-hovering-kick sänka fanskapet! Hoppas jag att jag slaktat honom denna gång för ALLTID!

Men tyvärr åkte jag på lite förluster i motivation och styrka så idag när jag laddade upp med att förbereda mig för den nya fighten mot Automatic Control så insåg jag att jag inte skulle kunna prestera mer än två till 3 hårda slag och få mitt psyke utrivet ur min panna och bli utbuad av mitt alterego.. Så jag kom fram till att jag var för dåligt förberedd och la ned mitt tränande för the fucking bastard till A-Control!




Blir dock en ny
match i påsk.. Återkommer med besked om resultat...



Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

3 kommentarer:

  1. rock och metal fungerar men tyvärr, EBM (Eeeeh Bögig Musik) går bort! ;)

    Coolt, jag visste inte att du hade koll på Final Fantasy överhuvudtaget ju. Har du spelat sjuan-tian? och är du peppad på FF XII? och kommande XIII till ps3? klart som fan att du är!

    SvaraRadera
  2. spelat 7an..glott på 5an vilket var faktiskt riktgit bra tyckte jag. ltie som zelda 1 var på den tiden..


    12 kommer väl bara på ps2? sålt mitt ps2.. ltie intresserad av ps3 när det komemr.. men fan det gäller ju att ha pengar till sånt med.. har även insett att ska man spela spel ska man fan ha projektor och även en wii som kombineras med en ps3..

    SvaraRadera
  3. PS2-spel går även att spela till ps3 du vet... FFXII verkar sjukt bra hursomhelst

    SvaraRadera