09 januari 2007

Erik ”Sony Ericsson W850i” Persson


Jag införskaffade en ny mobil idag! Och humöret är på topp. Jag har länge tänkt att skaffa en ny mobil (typ i två års tid) men det har som inte blivit av eftersom min tanke hela tiden har varit att om jag nu ska skaffa en ny mobil så ska jag ge mig in i 3-generationen av mobiltelefoner. Och detta nya revolutionerande mobilnät har ju inte fungerat sådär superbra den första tiden, åtminstone inte här uppe i nrrlnd. Men det gör det nu. Det finns lite andra anledningar till att jag skaffade en ny mobil också:



  1. Jag har råd
  2. Jag ville ha en musikmobil eller en s k Walkmanmobil. Till min W850i medföljer det ett 1 GB minneskort (som går att ersätta mot ett större) och då ryms det en hel del musik. Musiken styrs i ett grymt snyggt och lättanvänt gränssnitt också – jä!
  3. Det är (enligt rapporter) en helt okej kamera som duger bra när den vanliga kameran inte finns till hands.
  4. Jag har ju en del polare som börjar ha 3-abonnemang nu och dessa ringer jag ju gratis. Det tjänar jag mycket på för det är kul att snacka länge med snubbar som Färne och Nils Shaky.
  5. W850i är svart och snygg som satan och jag är rock.
  6. 3 är framtiden.

Nu börjar klockan bli mycket och i brist på Linn så tänkte jag kvällen för ära sova med ISIS. Kanske lite bögigare men det funkar som sängkamrat iaf. Otroligt kul att bloggen har startat till liv lite. Jag och Färne brinner på som vanligt och jag hoppas att ni andra kan fortsätta skriva och inte försvinna bort i veckor och månader igen. Kan vi lova varandra att blogga oftare nu? BRA!






Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

4 kommentarer:

  1. Fan vad jag har väntat på detta inlägg! KUNG!

    SvaraRadera
  2. Så nu KAN man äntligen skicka sådana där snajsiga fylle-mms till dig? Det var verkligen på tiden Erik!

    SvaraRadera
  3. bloggpolisen säger: skriv er mejladress under ert namn... om inte se till att det inte ser förjävligt ut..

    SvaraRadera