08 januari 2007

Testing

Testar mitt nya konto, yeah fan vad coolt.
Jaha nån iaf borde ju undra vad jag sysslat med sista tiden, svaret är inte ett skit. Förutom då nyår då i Åre, det var skoj. Lite snö var det, men det fick man kompensera med afterski och massa öl. Janne Shaffer och Linda Lampenius lirade i år igen, börjar bli lite tradition att träffa dom varje år, JA vi snackade med Janne och Linda haha fan vad ful han är, och Lampenius ser för jävlig ut på nära håll. Ja ni ser ju själva...

Janne börjar bli till åren, men lirar som en jazzgud ;)

Jag har fan ingen musik att lyssna på heller känns det som, någon som har ett tips??

Ser just nu på Band of Brothers, allar har ju sett den serien och det går fan inte att beskriva i ord hur jävla bra det är, men ni fattar ju.

Sen på ons ska jag på möte angående praktikplats lutar åt att jag kommer att syssla med systemutveckling i någon form närmaste månaderna eller halvåret, så det börjar röra sig.

Tja på er



Erik Rehnmark
erik.rehnmark@gmail.com

3 kommentarer:

  1. KUNG INLÄGG! BRA RENIS! DETTA VILL VI SE MER AV!!


    se vad lätt det går om man vill



    mycket komiskt är att man ser att renis inte har skrivit sedna den första versionen av bloggen.. bilden är i färg.. nu är i vi version 3.. men som sagt bättre sent en aldrig,,


    detta gäller shake med.. Bättre sent än shake?

    SvaraRadera
  2. Jo serien är grym! Jävligt bra producerad osv. Om du behöver tips om serier så är jag guden som har dina svar. Ser grymt mycket serier..


    För er som inte sett arrested development.. SE ELLER MISSA EN BRA SERIE SOM MAN SÄGER I SKÖVDE!


    Så har du jobb på G eller vad säger du?

    Tips på musik får du av gänget om du läser bloggen. Både Jonas och Kristoffer har lagt ut sin bästa skivor 2006. Erik komemr även udner dagarna att lägga upp en grym lista. Själv ska jag lägge upp en mindre enkel lista. Listor is the shit!

    Linda var vidrig by the way..

    SvaraRadera
  3. 1. Lillerik har varit saknad på bloggen.
    2. Färne skriver som vanligt alldeles för mycket på sina kommentar. Text som han egentligen kan använda till ett nytt blogginlägg. Puss.
    3. Jag har bäst musiksmak så spana in min lista så småningom lillen
    4. Band Of Brothers är helt fantastisk.
    5. Jag fick för mig att Lampenius var snygg en gång i tiden men den där bilden sade definitivt motsatsen.
    6. du är bög

    SvaraRadera