07 januari 2007

Ett nytt år med nya grejer!

För ett litet tag sedan så satt jag och sami och glodde på film och sa fan vi borde göra en filmblogg! Så jag började fixa en filmblog med nya google blogger som det nya gränsnittet heter. Det visade sig vara jävligt mycket bättre än det tidigare. Mindre irreterande buggar i olika webläsare osv. men framförallt så är det jävligt enkelt att ändra i dess gränsnitt.

Dock råkade jag klanta till mig när jag bytte den grafiska layouten till denna nya. Genom att jag gjort en konvertering av layouterna sedan när jag grejade på min framtida filmblogg så ansåg jag mig inte behöva en backup på denna. För jag visste ju självklart att det enda jag skulle behöva göra var små ändringar för att få det att se ut som det gjorde innan. Men ack så fel jag hade. Minns nämligen inte vart fan jag sparade den förra loggan vi hade. så blev förbannad och svor och ringde erik för en lösning. men han var upptagen med att pulla zelda i röven så jag tänkte att jag gör en ny logga för det är ju enda lösningen samt så är det ju kul med lite nytt i dennablogg.

jag tycker själv att layouten är ltie shysstare nu än förut. störde alltid mig inna på att vi hade engelska rubriker och de var lite för stora tyckte jag med. Har ändrat lite nu, men vi får väl alla säga hur ni vill ha det.

till höger har jag även ändrat att vi har liten beskrivning av bloggen samt en bild. Bilden och beskrivningen är mest en test och jag hade kanske tänkt mig en gruppbild på alla som skriver i bloggen (och de som BORDE SKRIVA I BLOGGEN!). Men bilden som är där nu kanske ni känenr igen från tidiga old fucking fetfylla.nu =) heheh.

Som sagt gjorde en ny logga. Ni får väl bua eller bäa om den om det är nått som ni tycker är skit.
annars stannar den där tills något annat blir sagt.

Gör nu som erik säger. Uppgradera er användare till en google-användare. Har ni tidiga google-stuff så är det samma användare och lösen på dessa. Tex har ni en gmail så är det det lösenordet och anvädnaren som gäller..


En annan bra sak med denna NYA blogg är att den är bättre... vilket jag nog nu har sagt tusen gånger..


BY THE WAY.. imorgon har jag OMtenta i Linjär Algebra. Känns sådär.. kan skiten men gör alltid så jävla onödiga slarvfel.. Men fan imorgon då jävlar smäller det igen! *the biggest the best*



Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

4 kommentarer:

  1. Clawfinger på jääävligt hög volym så klarar du av tentan Färne! SMACK!

    Jo, nya "logga" funkar som satan själv. Det vill säga mycket bra.

    och uttrycket "pulla zelda i röven" var magnifikt. Brutalt men fint på något sätt. Hejdå.

    SvaraRadera
  2. JO men är det inte det du gör när du får den där staven fram och tillbaka? =)

    SvaraRadera