03 januari 2007

Grabbar, när ska vi planera in Hugos svensexa?

Jag är toktrött just nu. Natten till tisdagen sov jag dåligt för jag hade vänt på dygnet hela jullovet. Och natten till idag så var jag uppe länge och höll på att packa ner grejer och så för att jag skulle kunna ta kort på mina möbler som jag ska sälja på blocket. Och sen blev jag som överspeedad och somnade kanske där vid halv fyra-tiden. Och blev väckte av Jobb-Jonas vid 9-snåret då jag hade försovit mig. Inte bra men sånt händer.

Men vem fan bryr sig om det? Nä, inte jag heller eftersom det händer betydligt större saker inom Fetfyllaland. Elin skrev följande på msn nyss: ”pssst.. sett att hugo gått och friat?”. Eeeh.. va? Jag läste ju deras senaste dagboksinlägg i deras resdagbok senast imorse men inte faan hade jag läst om något giftermål då inte. Men jag smackade upp länken igen och läste samma inlägg igen (jag var ju ändå trött) och vips, där stod det klart och tydligt (nåja, FET stil kunde väl ha använts iaf hehe): ” Efter en superb middag, portvin, vin, & efterrätt klev André upp från sin stol, gick ned på knä för Anna och friade. Anna svarade JA!!”

!!!

Hugo är online på msn och bekräftar det hela! André och Anna planerar att gifta sig! HAHA! Heltokigt! Och jag blir hur glad som helst. Smackade in Rocket from The Crypt i stereon på hög volym och rockar på för mig själv. Giftermål är suveränt och jag kände på mig att snubben Hugo ändå skulle meddela något sådant inom en snar framtid. Nä, nu lägger jag ner mitt långa ”här är eriks jullov”-inlägg och bäddar sängen istället och fjantar runt.

Grattis André och Anna! Och många cyberkramar och cyberpussar till er båda! SMACK!

(och så väntar vi på ett kommande inlägg från självaste André himself…)






Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar