04 januari 2007

Jepp förlovad!

Men grabbar o tjej. inte fan tänkte jag på att det skulle innebära att gifta sig också. shit! ;)

Efter många veckors resande har vi äntligen kommit hem till Prince George. Tillbaka till jobbe, nu går allt på full fart igen för första gången på tre v.

I övrigt känns allt på topp, i morgon ska vi ha möten på jobbet o köra potlock middag. Typ knytkalas, så jag o Anna har ordnat knäck och stekt köttbullar. De e jag som är stekarn. 2,5 kilo köttfärs gick åt. ;) Oset ligger som en dimma...

Arbetet flyter "tyvärr" på riktigt bra. Vi i kärngänget på kontoret, som även jag som newbi har kommit in i har riktigt kul. Genom starka kundkontakter och ett bra team har vi skapat en situation där vårt kontor har vuxit från ca 10 när jag kom i höstas till 18 idag. De nya kontrakten vi vunnit kommer även innebära att jag från och med februari börjar träna mina första egna agenter, vilket ska bli riktigt najs.

Men i mitten av mars är det bara att tacka för sig, för då är det dags för uppsägning. I april sticker vi från PG, söderut mot gränsen för ca 1,5 månads resande om allt går som planerat. Sedan kommer vi hem till Övik!! Vilket känns superbra! Jag längtar verkligen...

Fan va kul det var att få snacka med några av er den 23'e. Det gjorde julen för mig!

Sköt om er o vi höres. Sussa dags!

3 kommentarer:

  1. Jä!

    Detta betyder alltså att du kommer hem till Världens bästa midsommar II?

    SvaraRadera
  2. Fan va roligt.

    Ser fram emot när ni dyker upp hemma i Ö-vik till sommaren.

    SvaraRadera
  3. GRATTIS MANNEN!!

    vem av oss ska får vara best man och gudfar till de nya barnen som kommer snart?

    hmm.. *funderar* färne the Godfather of the hugo-family... hmm hur fränt vore inte det...;)

    SvaraRadera