12 januari 2007

Monsterpeppen

Pepp, pepp, pepp, pepp ,pepp, pepp och pepp! Vad blir det, jo monsterpepp. Vilken dag det här har blivit. Jag satt på mitt rum, lyssnade på Nine Inch Nails - With Teeth, och pluggade. In kommer Christoffer och slänger ner en post-avi på mitt tangentbord och säger: ”du har fått post”.

I det ögonblicket börjar mina tankar snurra hejvilt. Vad kan det vara? Har jag beställt något på ebay, metclub, tradera eller blocket? Nej det har jag inte… Är det mamma som har skickat något? Hur som helst så gick jag iväg till Mariehemskiosken och hämtade ut mitt paket, ett stort cylinderformat paket till råga på allt. Har jag beställt en poster? Sanningen är ju att jag har beställt en poster, en Nine Inch Nails poster för att vara mer exakt… Nu borde ju några personer börja fatta vad det är för paket som låg och väntade på mig. Smack! Mitt The Spiral paket har kommit!!!

Hur kung som helst. En stor jävla plansch, en jävligt snygg tröja (om än lite stor men den krymper nog lite i tvätten) och kanske världens coolaste medlemskort. Även om själva innebörden av att äga ett Metclub-kort är mycket större och mer rock så är The Spiral-kortet mycket coolare. Satan va cleant som Fredde brukar säga.

Skulle kunna skriva hur mycket som helst om Nine Inch Nails-peppen just nu men jag måste dra mig bort mot IKSU.




TRENT!!!

5 kommentarer:

  1. ÅH FIFAN ÅH FIFAN ÅHFIFAN!
    AVUNDSJUKAN!

    SvaraRadera
  2. Du ligger så jävla efter grabben. Jag fick mitt igår. Och Färne också. ;)

    SvaraRadera
  3. Japp fick mitt igår också.. hämtade det i jävla snöovänder sonm fan! fan vad jag kämpade för att få hem den där feta rullen..

    å nu känsn det jävlgit kung med ett svart nin-kort i min börs.. har idag stolt på mig min spiral member t-shirt! jä!

    SvaraRadera
  4. Äh, det där har man ju haft i typ ett år... =P
    Synd att kvalitén på postern inte är den bästa.

    SvaraRadera
  5. jo det kunde ju vara bättre.. typ i plastliknande material vore coolt. =) eller åtminstånde glatterat papper.

    SvaraRadera