15 januari 2007

Ögonoperation imorgon


De ringde och ändrade tiden till 14:00 imorgon istället för 14:30.

Börjar bli jävligt närvös nu. Den senaste veckan har kännts som Jesus sista dagar. Har passat på att basta och bada på badhus bara för att jag vet att jag inte kommer att få göra det på ett tag. Ska idag gå på Bio också bara för att göra det innan jag opererar mig.

Känns som jag levt mina dagar lite som jag ska dö light =\. Fått för mig att jag inte kan göra nått alls efter operationen. Bara ligga där och inte se något. Men så är det ju inte riktigt. Men fan jag börjar bli närvös och bad igår till den allsmäktige om att inte få bli blind eller få några biverkningar.


Fan jag ÄR jävligt närvös!




Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

5 kommentarer:

  1. Jag känner igen känslan. Jag var själv sjukt jävla nervös. Men det gick ju bra. Och du kan ju tänka tillbaka på det: "Det gick bra ju bra för Erik så då går det bra för mig också." ;)

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Lycka till imorrn. Det kommer att gå lysande. Hade tre klasskompisar som gjorde operationen när vi var i Indien och det gick ju bra. Önskar själv att jag hade mod och pengar att göra den. Hade chansen i Indien. Kostade cirka 5000:- där istället för 24000:- i Sverige.

    SvaraRadera
  3. WTF! i indien! coolt! men hur fungerar det där? Berätta! är det värsta shyssta grejerna elle rhur är det?


    jo det är väl trevligt med billigt men fan detta är ändå värt 150 000 kr för mig om det nu hade varit den lappen på det.

    jadu.. man borde kanske tagit resterade 15 000 att köpt en resa till indien alltså.. =\

    SvaraRadera
  4. Lycka till imorrn! Såg för övrigt ett program där dom opererade in en donerad hornhinna eller nåt som dom fifflade med så att han skulle kunna se (han var blind)... tekniken går fan frammåt.

    SvaraRadera
  5. Ja det var hög kvalitet på sjukhuset där. Det var ett privatsjukhus med grym service. Tror faktiskt att de är minst lika bra om inte bättre än klinikerna i Sverige. De fick ha skyddsglasögon på resten av resan men det funkade bra.

    SvaraRadera