17 januari 2007

Operationen intställd!

Japp en total flopp! Befann mig 10 min från kliniken och 10 min innan min bokade tid, ringer de upp mig och säger, "Vi har tyvärr något tråkigt att meddela. Vi har ett tekniskt problem med vår utrustning så vi måste skjuta på tiden".

Ja vad ska man säga... Jävligt trist med tanke på att man kostat på sig resa tur och retur och Cissi tagit ledigt för att kunna hjälpa mig efter operationen.

Så där står man som en halvkorkad jävligt närvös idiot och vet inte riktigt hur man ska känna till detta. Så fick sedan lov att köpa en pölsekorv på Karlaplan och säga hej till Alex och sedan impulsköpa billiga sneakers på Din Sko. Avslutade min kväll med att kolla på trent live-kosnerter hemma hos alex och hans feta platta tv.

Just nu sitter jag här hemma och ska göra lägenhetssökningar och sånt skit, samt börja bygga upp en vecka tills närvositet för operationen. Fan vad olämpligt denna operation kommer att påveka mina flyttplaneringar... *suck*

Så samma dag och samma tid är det som gäller nästa vecka, dvs den 23dje 14:00....

Norrköping är ett vakum just nu och jag är fortfarande lika jälva blind som förut.... Thats all I can say...



Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar