01 april 2008

Vad fan gör jag?



Blev för någon minut sedan så peppad och röj-sugen av musiken som strömmar ut ur mina högtalare att jag helt plötsligt plockade upp min dator och smackade ner den i skrivbordet. Det blev en jävla smäll och datorn slocknade/dog.

Vad fan gör jag?, tänkte jag. Men den startade som tur var igen och verkar inte ha fått några större men av händelsen. Det borde finnas en varningstext på Panteras skivor som avråder från att man lyssnar på dem samtidigt som man arbetar framför datorn.

Sen vill jag också passa på att kungöra min vita period. Jag säger inte att jag ska ha en vit månad för det slutar bara att man super skallen av sig när den är över. Jag ska istället ha en vit period och inte festa för än jag känner mig peppad igen. För just nu är jag sjuk less på att festa.

Så om det är någon som känner som jag och gärna spenderar helgen med tv-spel, biljard, fika, film eller knull kan ni ju höra av er.

2 kommentarer:

  1. Du har problem.

    Men jag ställer gärna upp på ett knull.

    SvaraRadera
  2. Jag känner detsamma, dude. Inte fest på ett tag iaf (den 25/4 för att vara exakt).

    Kanske inte ett knull, men ev. ett blåsjobb?

    SvaraRadera