30 april 2008

En Valborg i Kristoffers liv (Courtesy of Fetfylla.nu)


De sista åren har vi fan i mig lyckats åstadkomma rätt lyckade Valborgsmässoaftnar, men en speciell står nog ut mest av dem alla. Varför? Den var inte så cp-speciell, men det var bara en schysst festkväll där ingenting var planerat men ändå blev kung. Så i samarbete med Fetfylla.nu presenterar jag nu ett sammandrag av Valborgsmässoafton anno 2004. Utan majbrasa, men med en hel del kärlek.

Grill utanför Rockbaren


Häng inne i Rockbaren. Vi såg på Seattle-konserten med Metallica om jag minns rätt.


Häng på en fest på Stipendiegränd där dom bara lirade gammal rock på vinyl.


Vi hookade upp med Kenneth som visade sina skills i urin-graffiti.


Vi gick till en fest på matematikgränd där vi käkade gammalt kött och spelade gitarr. Sen blev vi utslängda.


Kenneth knäckte deras snöskyffel och sen lekte vi riddare innan vi tog en taxi mot stan.


På stan drog vi på Havana, Rock Side och sen blev det Frasses innan hemgången. Vi träffade även trillingar som sa att dom gillade hårdrock. Promenaden hem var jävligt dryg, vilket syns på den sista bilden. Men kung.



Jäjä. Nu sup vi!

2 kommentarer:

  1. Haha, vilka minnen och vilken suverän kväll! Det jag minns bäst är allsången till Zelda som Rockard lirade på gitarr.

    Men jävla Rock Side alltså... Jag saknar det stället!

    SvaraRadera