26 april 2008

Semester?


skönt inlägg Svenke =).. Men fan vad göres i sommren gays? När ska ni ha ledigt och ska jag ta ledigt för något evenemang? Bra att veta nu innan man gör sig av med sina lediga dagar. har tagit ledigt för Övik första veckan i augusti och andra veckan för sthlm. Sedan 4 dagar för Rock Am ring den 3-9 juni. Annars har jag 32 - 14 dagar kvar att ta ut. Vad gör vi på midsommar? Kan få tag i stuge hör i sthlmsskärgård om inte annat. Vet att de mesta bor ju i närheten nu. Ja vi längtar som fan att du ska flytta med Erik! I hela 8 år har jag väntat på att vi ska vara sammlade igen! fan detta är fan grymt för mig! viva la fetfylla! by the way ska vi smacka bonken någon dag?

1 kommentar:

  1. "32 - 14 dagar"? :)

    Näe, jag har inte planerat ett skit för sommaren eftersom jag inte vet hur det blir med semester och sånt. Men sådant ordnar sig ju. Jag gillar att vara spontant.

    SvaraRadera