07 april 2008

Lika som bär



Ni som känner mig vet att jag är en tolerant och fördomsfri människa. Men en av de saker som jag har jävligt svårt för, rent ut sagt hatar, är par som av någon outgrundlig anledning känner sig tvingade att klä sig i likadana jackor. Varför i hela helvetet måste man köpa likadana jackor? Det finns ju ingen som helst anledning till att göra det. Ibland undrar jag om det har varit en ”tag två betala för en”-rea på Stadium. För vart man än går så ser man de där klonparen.

Det är ju en sak om man matchar varandra och har likartad stil men steget till att köpa likadana plagg är långt och oförlåtligt. Skulle det vara så att man äger likadana plagg kan man ju i alla fall ge fan i att bära dem samtidigt.

Om jag någonsin skulle få för mig att begå detta brott mot mänskligheten hoppas jag att någon av er har barmhärtigheten att göra slut på mitt lidande.

3 kommentarer:

  1. Jag hatar dom där jävla paren med. Ellos-paren är de värsta. Som har exakt lika dana plagg fast i könsspecifika färger. Tex att båda har en randig tröja men killen blåvit och tjejen rödvid och så vidare. Tror till å med sån skit säljs parvis. Skjut dom!

    SvaraRadera
  2. HAHA!
    Jag och Linn (mest jag) har pratat om att köpa likadana träningsoveraller som vi kan gå ut och motionera med. Jag retar mig också på såna där par men det är ändå charmigt.. och jag vill bli som dom!

    SvaraRadera
  3. Man ska alltså behöva skjuta er två nu åxå? Så onödigt ERIK!!!

    SvaraRadera