20 april 2008

Rocklyan - Rest in Sleaze

Om några veckor är jag Stockholmsbo. Det känns märkligt men helt rätt och spännande. Nytt kapitel i livet liksom. Boendet i Umeå är, iaf tillsvidare, ett avslutat kapitel. Efter 4,5 år i Rockbaren på Ålidhem och nu ett år och tre månader i Rocklyan på Berghem är det dags att ta farväl. Därför tänkte jag föreviga min lägenhet innan jag sätter igång med den dryga nerpackningen. Här kommer tuffa bilder tagna nu ikväll med äkta gothstämning.



















4 kommentarer:

  1. Stockholm! Kung!
    Nu är det ju bara 60 mil hem till dig. Det är ju praktiskt taget ett stenkast. :)

    SvaraRadera
  2. Ja du får hälsa på mig så ska jag hälsa på dig! Det senare lär hända relativt ofta eftersom jag ju har en broder med dotter som bor där. Dessutom kanske jag vill se nåt häftigt livejävlaband på KB.

    SvaraRadera
  3. Bögiga bilder. Ghosts-rip så det förslår. Du är sjukt EMO!

    SvaraRadera
  4. Fin lägenhet : ) Inte sett nåt från den tidigare så kul att få se nåt iaf haha.

    SvaraRadera