22 januari 2009

We got a SMACKEBONK on you!

Det verkar finnas fler som smackar Smackebonk-inlägg! Tack för det!
/Fredrik


En fin gudstjänst på förmiddagen i Höljes gamla skolbyggnad. Mycket folk och i alla hjärtan en god vilja...



SMACKEBONK!


Vardagsfrenesi - söndag, februari 26, 2006
Hala fiskar, några kilo räkor och en kräfta vid liv...
Jag har börjat min nya karriär. Innan igår såg jag inte skillnad på en torsk och en makrill (nästan) men nu känner jag till allt från pilgrimsmusslor till marulk och rödspätta. Luktade faktiskt inte så mycket fisk som jag hade trott. Fick dock en smärre...


SMACKEBONK!


Princess of words...- söndag, februari 26, 2006 Smackebonk!
Jag säger bara en sak: pucken mitt i krysset och Sverige fick sitt sjunde och sista OS-guld för denna...


SMACKEBONK!





SMACKEBONK!



SMACKEBONK!

Total pot $524.10 | Rake $1
Board [Kd Jd Tc Qd 9s]
Seat 1: southern58 (big blind) showed [Ac Qh] and lost with a straight, Ten to Ace
Seat 5: Smackebonk (button) showed [9d Td] and won ($523.10) with a straight flush, Nine to King
Seat 6: jojoli22 (small blind) folded before Flop


SMACKEBONK!








SMACKEBONK!


Boxer lovar i ett pressmeddelande att de kommer sända SVT och TV4s gemensamma hd-sändningar från fotbolls-vm. Men än så länge är det endast fyra sändare som kommer pumpa ut de okodade tv-signalerna. De lyckliga regionerna är: Västerås, Uppsala, Stockholm och Visby.
Gällande mottagare så har Boxer fått klartecken från tillverkarna att...


SMACKEBONK!


Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/fläkt
- Tog den billigaste Core2Duo-processorn jag hittade. Borde räcka för att avkoda 720p enligt vad jag läst här på forumet.Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM
- 500 gig...


SMACKEBONK!

a vad ska man säga fru fortuna har verkligen varit med mig den här helgen. Började med supermatchen mot Strömsbro i fredags och på lördagen slog sätras damer(mina vänner) Skellefteå med 3 - 1! Brynäs vann borta mot Modo...


SMACKEBONK!


en nostalgi till 06-07..Los suscriptores pueden escuchar las listas de temas una vez que incluyan al menos 45 temas reproducibles de 15 artistas diferentes.


SMACKEBONK!

2 kommentarer:

  1. Jä, det var roligt. Intressant att de tre översta blogglänkar behandlar samma ämne, dvs OS-finalen och Lidström mål. Det var där vi snodde Smackebonk ifrån också.

    SvaraRadera