28 januari 2009

20% rabatt på Record Hunter! (1 feb)

Någon som vill hänga på?
/Fredrik

.......................................................................

Välkommen på Record Hunters medlemsdag söndagen den 1 februari. 20% rabatt på allt (utom biljetter) i hela butiken. Som vanligt delar vi ut gratis cd-skivor och t-shirts så långt lagret räcker. Öppet 10.00-18.00. Skriv gärna ut detta mail så att du inte glömmer bort detta fyndtillfälle, eller lägg in det i din kalender!
 
Obs ta med medlemskortet eller en utskrift av mailet så bjuder vi på medlemsskapet eller en förlängning.
 
Vänliga hälsningar Fredrik/Henrik/Marika/Christer Record Hunter.
 
Prisexempel - Nya Antony & the Johnsons - 103:-! (Ord.pris 129:-)
                     Glasvegas - 119:- (Ord.pris 149:-)
                     Frida Hyvönen - senaste 79:- (Ord.pris 99:-)
                     Soundtrack of our lives - senaste 151:- (Ord.pris 189:-)

2 kommentarer:

  1. Mja, jag tar det fortfarande lugnt med skivköpandet tills jag är klar med 2008-bokslutet. Dessutom måste jag hålla i pengar denna månad vilket inte gått så bra hittills. OCh dessutom lär jag vara bakis och kommer inte att orka ge mig iväg. Nä, jag följer inte med.

    SvaraRadera
  2. Hmm jo jag har också insett att jag kommer vara jäääävligt bakis!

    Kung att du ska satsa hårt på min fest med ;p

    SvaraRadera