21 januari 2009

Projekt CDX - steg I: Design

Några av er har uppmärksammat att jag har dragit igång ett litet hobbyprojekt som jag valt att döpa: Projekt CDX. Jag har upp till nu varit mycket hemlighetsfull och det kommer jag att fortsätta vara. Tanken är att några kvällar/nätter framöver kommer att lägga upp lite bilder och text allt eftersom mitt arbete fortgår.

Med hjälp av papper, penna och slutligen Google SketchUp7 har jag sedan lite mer än en vecka tillbaka suttit och designat Projekt CDX. Efter många om och men lyckades jag tillslut komma fram till en design som känns klockren. Rostfritt stål, mörkbetsat trä, vita dioder, en gammal video…

5 kommentarer:

  1. Du är så jävla gay och hemlighetsfull. Jävla gay. Och hemlighetsfull.

    SvaraRadera
  2. Äre du som är nya Trent ano 2009?
    Med dioder och hemlighetsmakeri..

    SvaraRadera
  3. Mr. Reznor is living in Umeå and doing well.

    SvaraRadera
  4. Handlar det här förresten om det som du hade tänkt inkorporera en gammal PlayStation i? Det du sa en gång förut?

    SvaraRadera
  5. Haha fan.
    Jag skulle just skriva "Du är Trent 2009" men någon han visst före :)

    SvaraRadera