18 mars 2008

Sjuk och jävlig.

Fattar inte vad det är med mig nu för tiden. Kommer inte ens ihåg när jag senast kände mig helt frisk. Men så är det när man går ut på krogen och dricker sig full istället för att stanna hemma när man känner sig hängig. Även om öl, vodka, Jack Daniel´s och rom kan vara bra till mycket så tror jag inte att det hjälper mot en förkylning.

Men för att pigga upp mig själv lite och få annat att tänka på än min onda hals har jag under morgonen kikat på en jäkla massa roliga filmer Break.com och YouTube. Tänkte dela med mig lite av det roliga till er andra också och jag säger bara; Pole Dancing verkar vara en riktigt farlig sysselsättning. Hahahaha, även om jag inte blev frisk så är jag i alla fall på mycket bättre humör.





1 kommentar:

  1. haha den mittersta var sjukt rolig, eller så är det jag som pluggat anatomi förlänge...

    jag har inte heller kännt mig 100% frisk på länge nu och det börjar bli frustrerande.

    SvaraRadera