03 mars 2008

Ja helt oväntat som ett slag i ansiktet!


Shit! Får ett SMS från Fredde på jobbet och det står "Ghost I-V".

Va! svarar jag på Sony Ericssons interna chat. Trent har släppt ett nytt album idag svarar Fredde!

whhhaa?! Svarar jag.. *knappar in adressen i webbläsaren* PLATASH! dyker en ny nin-sida upp med info om detta! Overkligt helt klart. Oväntat som fan! Blir fan arg först för att jag blir tagen på sängen på detta vis. Varför visste jag inte om detta?! Fredde svara att Trent skrivit: Soon, tic toc osv på hemsidan. Jävlar vad den där Trent ska vara kyptiskt! Fattar han inte att jag nyss fått jobb och lägenhet och inte haft tid att tolka hans kryptiska framtidsmeddelanden. *hmm borde mejla honom och säga åt honom att skärpa sig*


Så hur som helst går hans nya platta Ghost I-V att ladda hem gratis och köpa på NIN.COM. SÅ JÄVLA OTÄCKT COOLT! Fan skämms över att han tog mig på sängen på detta sätt. Fan trodde mitt spiral-medlemskap skulle täcka upp sånt här. Fan känner mig musikalsikt våldtagen på min Nin-status-koll.


Hur som helst ska det laddas ned nu när jag är hemma denna skiva samt beställas!


GÖR DET DU MED!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar