13 mars 2008

Något i mig står inte rätt till.

Jag sitter seriöst och gråter. Allt det här har slitet på mitt stackars hjärta. Om rätt bomb släpps kommer den bli livsavgörande för mitt 2008/2009. Typ allt jag någonsin drömt om. I princip. Och vad gjorde han i Hong-Kong anyways?
Kan jag få be om en tjänst? Imorrn kommer jag att vara helt offline allt som heter Internet. Om något händer, skulle någon ha möjlighet att uppdatera mig via telefon/sms. Skulle betyda allt för mig.
Nu ska jag iväg och fira min syrra som fyller 20. Helt fucking sanslöst vad tiden går alltså. Sen ska jag ha ångest.

Kolla: www.nin.com
Där står följande:

12 March 2008: Ghosts I - IV


The new Nine Inch Nails record is available RIGHT NOW!

Watch for an announcement tomorrow!
posted by Trent Reznor at 8:11 PM pst, from los angeles.


4 kommentarer:

  1. Trent kommer att komma ut ur garderoben: "Yepp, I'm gay. Gay gay gay"

    Näe.. det blir intressant att se vad han har hittat på nu, tokfan som han är!

    SvaraRadera
  2. Men det jobbiga är ju att man fan aldrig vet. Det kan ju vara att han kommer ut ur garderoben, eller berättar om det finns något nytt band, eller att han ska sluta, eller att han ska adoptera en till hund.
    Gaaah!

    SvaraRadera
  3. Det lär vara livespelningar på gång. Så det lär dyka upp en fet announcement om några datum (festivaler i europa) och förhoppnigsvis avslöjas lite om eventuella medlemmar i liveuppsättningen. Men det kan han eventuellt mörka med ett tag till.

    Eller så gifter han sig med Cortney Love

    SvaraRadera
  4. just nu hoppas jag på ett band. det vore snaskigt. livedatum skulle kunna få vänta en stund så man hinner smälta allt.
    Men festivalande i Europa känns inte så troligt med tanke på Rock Am See incidenten och att han sa att de aldrig mer skulle spela på en euroeisk festival. men han kanske har bestämt sig för att bli snäll.
    men alltså, vilket matreal skulle de isf turnera med? Don't get it...
    och giftemål med Love. Det vore beviset på apokalysen !!

    SvaraRadera