29 mars 2008

Beställ skivor - bli lycklig!


Jag sitter häruppe i Dalkarlså norr om Umeå och hälsar på svärföräldrarna. Folk är ute och handlar och grejar så jag gick in på datorn och smackade in på CDON och beställde skivor:

- Nya In Flames + DVD
- Rocket From The Crypts liveskiva + DVD (total pepp!)
- Den där jävla Year Zero Remixed-plattan

Men CDON är härliga och har lagt in lite erbjudanden. Handla för 169 kr så får man två filmer för 69 spänn och SMACK, så har jag en beställning på Night Watch och Day Watch (!). Och jag har ju inte sett uppföljaren. Och eftersom jag handlade för 400 kr, så får jag en pocket för 9 spänn. Höhö! Men jag gillar sådant. Och jag blir alltid så lycklig och peppad när jag beställer skivor. Fan, det är ju det som livet går ut på. När beställde till exempel DU skivor senast? VA? Se så, smacka in på CDON och bli lycklig.

2 kommentarer:

  1. Dunkade iväg en skivbeställning på ginza i fredags. En mycket hård beställning men jag kan ändå inte låta bli att skämmas lite för att jag köper skivorna nu först. Bättre sent än aldrig.

    Down - Nola
    Down - II
    Down - Over the Under
    CoC - America's Volume Dealer
    CoC - Deliverence
    CoC - Wiseblood
    CoC - In the Arms of God
    Dropkick Murphys - Meanest of Times

    Fick även köpa en film för 9:90 och där var valet lätt (och urvalet snålt) och det blev Evil Ed! Race me to Hell!!! :P

    SvaraRadera
  2. Haha kung! Men ja, skämmes för fan för att du införskaffar Keenan-musik först nu! Men visst är uttrycket "Bättre sent än aldrig" sant. JÄ!

    SvaraRadera