28 mars 2008

På lördag smäller det!

Riktigt länge sedan jag hade en sån där präktig kalasfylla med pinsamheter och kräks. Siktar på imorrn, men man får se. Brukar alltid bli relativt lugn när man har folk hemma hos sig själv. Finns du i Umeå-trakten, känner mig och har mitt nummer, men på nåt sätt inte blivit bjuden, så är det bara att slå en pling och kolla om det är okej att komma förbi. Kl 19.00 imorrn kör vi.

På måndag börjar tha jawb igen. Påsklovet har gått FÖR fort. Nu siktar jag på vecka 24 då jag går på sommarlov. Och ja, jag lovar att blogga innan dess. Ska skärpa mig nu. Pappa Dread, i all sin ära, kan ju fan inte få gå om mig. Pinsamt. Usch.

Nu ska jag gå och hänga tvätt och sen kolla på "The Doors". Vill komma in i Morrison-peppen igen. Den har inte varit sig lik sen Rockbaren-efterfesternas glansdagar. "Light My Fire" är ju faktiskt den ultimata efterfestlåten.

Bjuder på några bilder (courtesy of fetfylla.nu) som avslutning. De föreställer en minst sagt schliten Kriz'n anno '03. Håll till godo!

Ciao.


1 kommentar:

  1. Rockbaren... I miss Rockbaren!

    Du ska inte klaga ett skit att ditt påsklov har gått för fort. Det är bara lärar-rövar som får sån lyx.

    Suverän bildserie! Och vem fan har tagit dom korten då?;)

    SvaraRadera