30 mars 2008

Jaha, berätta något nytt för mig.

Känner dramat i mitt liv. Telefonen slutade av någon anledning aldrig att ringa inatt. Mellan telefonsamtalen drömde jag om vampyrer och fångenskap i evigheters evighet, Johnny Depp i form av Sweeney Todd på Victoria's Secret och felknäppta skjortor. Psykoanalysen på den va!

Julie har varit mer eller mindre hysterisk hela dagen, allt pga en klämd + tappad nagel. Men det är förståeligt, jag skulle också vara hysteriskt. Stackars stackars liten.

Jag hatar söndagar. Per omgående skall jag flytta till New York, käka brunch nere i East Village och gå på museum med Julie varje söndageftermiddag. Det skulle vara fancy det. Detta slask, helvete, dödn driver mig till vanvett. Söndagar suger. Speciellt här.

Väldigt less på Trent. Nu ligger några nya datum för US-tour fall -08 uppe, men totalt intetsägande! Ingen info om bandet, vad som ska turneras eller något. Näe, det här duger verkligen inte. Hela hypen med att vara blogg-boegen på NIN suger totalt. Inga fler hemligheter, inga fler överraskningar. Jag blir bara stressad och ofokuserad. Ponera att jag nu råkar bestämma för mig att infinna mig i området Texas kring mitten av augusti, hur får jag då tag på biljetter?
KOMMER THE SPIRAL ATT ÖPPNAS IGEN ELLER VAD ÄR DET SOM HÄNDER?!
Och vem kommer spela motherfucking lead-guitarr? Kirk Hammet? Pepper Keenan? Josh Homme? Robin Finck? David Wyndorf? Kai Hansen?
Ge upp.

Förr eller senare SKA jag komma igång med skrivandet för Buddyhead. Just nu håller inte det jag skickar in, ty jag är för 'formel och smal i mitt skrivande som inte tilltalar publiken.' Men en dag, en dag snart ska jag lyckas få något publicerat!
Det jag dock lyckades att få fram ur puckona är att Josh hängde med Trent till Hong-Kong. Vad som skedde där fick dock jag ingen klarhet i.
Kolla förresten in Josh's Youtube kanal. Djupare än din mamma!

All the Love

3 kommentarer:

  1. Hörru, troslämnar'n!

    Jag tror definitivt på Kirk! NIN-Kirk!

    Men angående detta hemlighetsmakeri med nya NIN-spelningar.. du måste helt enkelt gilla läget. Trent styr och bestämmer, och han njuter av det. Den jäveln.

    SvaraRadera
  2. Klart jag njuter av det, men samtidigt känns det uttråkande. Ju mindre jag vet och destå längre jag får vänta tappar jag peppn.
    Japp, en NIN.Krikskulle vara fräsht!

    SvaraRadera
  3. Hi there! I realize this is kind of off-topic however I had
    to ask. Does operating a well-established blog like yours require a large amount of work?
    I am completely new to running a blog however I
    do write in my diary everyday. I'd like to start a blog so I can easily share my experience and feelings online. Please let me know if you have any kind of ideas or tips for brand new aspiring bloggers. Thankyou!

    my site - 61481

    SvaraRadera