11 mars 2008

ANGHST.


Lyssna på Trent gnälla om 'Ghosts', tycka synd om sig själv och att känna sig utnyttjad som produkt

Och senaste ryktet om att det finns hopp på jorden. Inte Perez Fuckhead alltså, utan
Trenten
Om tillåmed de avlägsna ryktena nått honom, plus Rollings Stone och en rad andra källor så kanske det kan ligga några uns sanningar i det?
Vem är game att åka med mig? På fullaste allvar, blir det turne i USA i höst, åker jag. Följer du med?! Vad planerar karln egentligen? Måste typ spendera 87% av min vakna tid till att fundera över det här samt ha ångest över det. Kom igen, ge mig ett band, några fräsha datum, Perry Farrell och jag är game! Vad är eg planen? Nytt band? Nytt livekoncept? Ghosts måste ju gå bort om NIN nu ska turnera festival i USA? Year Zero pt. II? Hela Year Zero hypen känns rätt över. Varför skulle USA vara intresserad av den nu? Vad händer med nya livekonceptet?! VAE?!?!?!?! Smash myself to pieces, don't know what else to do! Kom igeeeeen!

5 kommentarer:

  1. Guten Morgen, Anna!
    I loved this post.
    Thank you.

    SvaraRadera
  2. Jävla filterhelvetet.
    Sammanfatta gärna ryketet å sånt direkt i stället för att enbart länka. Det blir så mycket smidiagare att läsa. Speciellt när det är sjukt bra grejer :)

    SvaraRadera
  3. Du behöver inte bli arg.. *gråta*
    Men jag uppdaterar så fort jag får veta nanting! typ

    SvaraRadera
  4. Håller med Fredde, du måste skriva en enklare sammanfattning så att man kommer in i skiten direkt! ;)

    Men hursomhelst spännande som fan. Mer spännande än din mor.

    SvaraRadera
  5. MEN DET ÄR JU MINA FÖRBANNADE SATANS KÄLLHÄNVISNINGAR, ANNARS KUNDE JAG JU LIKA GÄRNA SÄGA ATT JAG SITTER HEMMA HOS TRENT JUST NU OCH SMACKEBONKAR !!

    SvaraRadera