19 mars 2008

Tänk på Jesus på fredag, han dog trots allt för dina synder.

Idag kände jag det. Nedräkningen till sommaren har verkligen börjat. Fredde medelade att Rock Am Ring är slutsålt. Ska för övrigt bli REDIGT skoj att dra ner till Tyskland av alla land, med en lite moddad version av crewet. Vidga vyerna. Jag, Färne, Fredde, James, Zach, Josh, Wille och Saul. Mer spännande kombo får man leta efter!
Sedan Bruce på Ullevi. Här kommer min ring av allt gudomligt härmed bli komplett. Måste söka nya mål för mitt liv efter det. Jag, Lajn och Bruce, fan vad fint! Förresten, när ska du ha betalt för biljetterna Lajn?!

Och till sist, Metal Gear Solid 4. Min pepp på detta prakt-mastodontspel är total. Har drabbats av någon slags feber. 2:an var ju så snuskigt [cheeasy i vissa avseenden] spännande. Hur skulle det gå med bortrövade barn, ofödda barn, kärlekshistorier, Snakes hälsa, Liquid Snakes sinne i Ocelots kropp, stölden av Rex och meingen med livet. Och snygg-Raiden... Mastodont äventyret 2008. Har jag tur ligger ett fint, nätt PS3 i minn hall om en vecka. Dvs, totalsommarpepp!

Har de senaste dagarna fått Youtube-sjuka och spenderar typ all min vakna tid framför fenomenet. Försöker göra en 'Topp-5-Trent-lista', men ack det är svårt.Han har onekligen gjort mycket i sina dagar. Svurit, rammlat omkull, varit pretto, varit helt galet pinsamt, simulerat sex med Robin F osv os. Just nu är favoriten ett klipp från 2006 där NIN kör 'Get down make love' live och i slutet av låten hoppar Trent på stackars Aaron och gud vet vad han gör med Aaron. Ser så där våldsamt mysigt ut.
Alla som för övrigt investerat i Ghosts I-IV har sett till att Trent blivit instant-miljonär. Rätt ner i karlns ficka. Så, det känns bra att somna på kvällen så att säga.

Påsk på ingående. Gjorde Julies rum påskfint igår. Koncentrerat satt jag på golvet och skulle fästa fjädrar i påskriset när hon säger: 'Du mamma, jag hörde faktiskt att du sa faaan! Du sa det!' Vidare vägrar hon godkänna mitt påtänkte giftemål med Trent för att: 'Näe, du ska nog gifta dig med min Pappa, han är snäll, men jag kan fråga honom om du vill?.'
Snart 3 år och redan så där galet införstådd i samhällsstrukturer. Jag hänger inte alls med.
Snart dyker den numera hemlösa Jesus-Laers upp i byn för häng och filmning till Ghosts, en och annan vinare och allt annat. Det blir kungen det.
Ha en fin påsk alla. Kom ihåg att Jesus dog för din synd. Ta hand om varandra.
All the Love

7 kommentarer:

  1. Jesus dog förgäves...

    Jävla Anna som ska peppa MGS4 nudå! Men nu när slutspelet gick åt helvete så kan jag ju kanske lägga pengarna på en PS3 istället. men då måste jag ju köpa en plattis-tevis också.. Blir för dyrt. Men jag får se hur jag gör.

    SvaraRadera
  2. Och här har du då skrivit ett bra inlägg igen då.. Men du måste ju dela upp texten i stycken. Smacka ett mellanrum mellan varje stycke för att det ska vara betydligt mer lättläst.

    SvaraRadera
  3. Jo, alltså grejen är att jag försöker dela in styckena, men jag ha browsar med Flocker just nu och de har ett eget Blogger-program typ, som jag inte riktigt fattat mig på än. Blir någon slags autokorr som jag inte kan fixa till.
    Men smacka loss en PS3 från usa, som jag gör. Dollarn är ju så cpbillig just nu! 5.99:- sek för en 1 us $. Mycket för pengarna!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Klassiskt styckeindelning fungerar inte alls i blawgger? Eller är det bara Flock resp. Firefox som spökar? Hur ska man göra för att få en ordentlig text, med styckeindelning och hela kittet?

    SvaraRadera
  6. Använd Internet Explorer och svenskakunskaper från högstadiet så ska det nog gå bra Anna. ;)

    SvaraRadera